Školenie ústredia Helpdesk Universal
Milý kolega na ústredí,
srdečne Ťa pozývam na školenie k novému HELPDESKU.
"prosím zaregistruj sa vyššie tlačidlom REGISTROVAŤ
(stačí vo formulári vyplniť: MENO, PRIEZVISKO + MAIL + vybrať termín školenia:
1. ONLINE (Zoom) - v utorok 31.5.2022 13-14:00 hod - základná
prezentácia HD, stručné vysvetlenie práce v Backende, príklady ...
2. PREZENČNÉ (Na centrále) - v stredu 8.6.2022 o 13-15:00
hod - základná prezentácia HD, vysvetlenie práce na Backende, otázky, príklady, diskusia ....
3. obe školenia"
HELPDESK - Čo nás čaká, v čom je zmena?
pre zadávateľov (agentov)
- jednoduchý modul zadania požiadavky vo webovom prostredí
pre riešiteľov:
štandardné funkcie:
vloženie komentára (správy), prílohy, mailové notifikácie k požiadavkám, zmeny stavov požiadavky, .....
nové funkcie:
- spoločný modul pre všetky 3 entity (SK, CZ, Profi)
- čiastočne automatizované priraďovanie požiadaviek priamo riešiteľom (tam kde sa to dalo na priamo realizovať)
- jednoduchá prioritizácia požiadaviek
- možnosť "internej poznámky" ku požiadavke (bez toho, aby komentár videl zadávateľ)
- možnosť prepojenia požiadaviek ak spolu súvisia
- po uzatvorení požiadavky zo strany riešiteľa zadávateľ
potvrdzuje vybavenie, ak nie, do 7 dní sa požiadavka automaticky
uzatvorí
- a iné, verím, že spoločne ich ešte dotvoríme
Janka Zbytková
Support manažér
---------------------------------------------
UNIVERSAL maklérsky dom a.s.
Červeňova 18
811 03 Bratislava