Akcionárska a Polročná porada 2025

Registrácia pre Akcionárska a Polročná porada 2025
Sales end on 7/17/25, 4:00 PM Europe/Bratislava
Qty


Milé kolegyne a milí kolegovia,

srdečne Vás pozývame na Akcionársku a Polročnú poradu 2025, ktoré sa uskutočnia 

v dňoch 31. 7 - 1. 8. 2025 v hoteli Tenis vo Zvolene.

Akcionárska porada  31. 7. 2025

Valného zhromaždenia sa zúčastnia výlučne len akcionári spoločnosti UNIVERSAL, ktorí obdržali pozvánku od svorcova@universal.sk a následne ju potvrdili. 
Prosíme Vás, aby ste sa zaregistrovali prostredníctvom registračného formulára, aj napriek doručenej a potvrdenej pozvánke.

Polročná porada 1. 8. 2025

Polročnej porady sa zúčastní vedenie spoločnosti, agentúrni a regionálni riaditelia, garanti a pozvaní hostia.
Príchod na polročnú poradu je 31. 7. 2025 v poobedných hodinách. Ubytovanie je možné podľa štandardných podmienok hotela od 14.00 hod. (Ubytovanie účastníkom hradí spoločnosť Universal). 

Večer sa na Vás tešíme na neformálnom posedení, kde si spolu s predstavenstvom spoločnosti UNIVERSAL vychutnáme spoločnú večeru formou bufetu a pohár dobrého vína. (platí pre akcionárov aj účastníkov polročnej porady)

Zaregistrujte sa prosím najneskôr do 17. júla 2025

Dress code: Smart casual

V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte mailom na adresu lucia.frankova@universal.sk


Upozornenie!
Registráciou záväzne potvrdzujete účasť na podujatí a ste si vedomá/ý, že v prípade, ak sa udalosti nezúčastníte a ani sa z nej zo závažných dôvodov neodhlásite najneskôr do 20. 7. 2025 do 14:00, mi spoločnosť Universal maklérsky dom, a.s. bude účtovať poplatok za ubytovanie a stravovanie vo výške 100,- €.

Tešíme sa na Vašu účasť.

Program podujatia bude dostupný s blížiacim sa termínom.



Date & Time
Thursday
July 31, 2025
Start - 12:00 PM
Friday
August 1, 2025
End - 4:00 PM Europe/Bratislava
Location

Hotel Tenis, Zvolen

--Hotel Tenis, Zvolen--
--Hotel Tenis, Zvolen--
Navigovať
Organizer

UNIVERSAL maklérsky dom a.s.

info@universal.sk
SHARE

Find out what people see and say about this event, and join the conversation.